Social Icons

reede, 31. mai 2019

Enne viimast nädalat..

Kevadreisil käidud!
Planeeri nii nagu tahad, aga Ilmataat teeb ikka nii nagu tema soovib. Ilusad suveilmad said täpselt selleks ajaks läbi. Õnneks asub Naissaar sellises paigas, kus sademeid vähe ja kõrge mets liivase kaldaga on sobiv matkamiseks ka jaheda ja vihmase ilmaga.
Katharina on äge laevuke, meeskond tore. Avamerel tundsime veidi suuremat lainetust, seega põdesid mõned ka merehaigust.
Suur tänu tagantjärele vapratele saatjatele: Stiina ema Reili, Vanessa ema Egle ja Mia ema Birgit.
Kui Tallinna tagasi jõudsime, siis paljude sooviks oli, et laevuke tagasi pöörduks!
Mida aga arvas reisiseltskond ise?
Järgnevalt mõned nopped blogidest:

  • Kui laev oli väljunud siis hakkas laev kohutavalt kõikuma ja mul hakkas paha. Kui lõpuks Naissaarele jõudsime läksime mere äärde ja korraldasime võistluse: "Kes korjab kõige ilusama kivi". Siis läksime auto kastis sõitma.
  • 13.00 algas autosõit ning mul kukkus üks küpsis, mida ma sõin, üle auto ääre, siis sõitsime me vana maja juurde, mis oli algselt tehas ning peale seda läksime me tagasi randa.
  • Laevasõidu ajal kukkus mul porgand vette ning keegi hakkas karjuma, sest arvas,et me upume, kuna laev läks äärepealt külili. 
  • Meie auto juhil oli kaasas koer kelle nimi oli Hugo. Hugot märkasid ilmselt kõik. Ta oli krants ning ta oli 12 a vana. 
Hugo.PNG
  • Katharina aurikus oli ka väga maitsev lõunasöök. Mulle meeldis ka väga see kui õpetaja kutsus minu ema ja Siim-Joonase teiste ette ja me hakkasime neile laulma ning mu ema läks poole laulmise ajal mujale.
  • Mulle meeldis Naissaarel kõige rohkem ekskursioon autokastis. Autokastis oli lahe, kuna olime seal teistes tingimustes ning oli tore sõita teistsuguse autoga. Tore ka kuulata meremiini tegemisest ja kasutamisest,  sest varem ei teadnud ma sellest mitte midagi.
  • Laevas istusin sõpradega: Henry, Kaspar ja Carl-Eric

  • pisipilt
  • Kõik toidud olid laeval jubedalt kallid. Nt pakk krõpsu oli kolm eurot.
    Fanta pudel oli kaks eurot.
    Toit mida ma lõunaajal laevas sõin oli mega-maitsev.
    Mulle meeldis olla kaptenisillal. Kui rong oleks sõitund oleks me raudselt sellega sõitnud.
  • Viimased hetked Naissaarel veetsime mängides ja kivi otsa ronides. Siin on pilt minust ja Gloriast Titanikut järgi tegemas.
titanik.PNG
  • Peale lõunat tahtis õpetaja randa kõndima, aga keegi eriti ei tahtnud. Seega ülejäänud aja istusime suure kivi peal. 
  • Seal rääkis ekskursiooni juht, kui palju oli/on Naissaarel meremiine. Veel rääkis ta, kuidas meremiinidest võeti lõhkeainet ära. Siis hakkasime tagasi meie autosse jalutama. Meie teine peatus oli meremiinide komplekteerimis tehases. Kõigepealt rääkis ekskursiooni juht, kuidas neid miine sadamasse viidi. Peale seda vaatasime nende töömeeste ruume, kes töötasid seal tehases. Mulle meeldis vaatata neid ruume.
meremiinid.JPG  


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 
Blogger Templates