Social Icons

teisipäev, 11. juuni 2019

Suvepuhkus sai alata!

Kasutaja Lea Jaansoo foto.
Suur-suur tänu kaunite sõnade, lillede, meenete eest!
Käbipuu on istutatud, kell näitab halastamatult edasi tormavat aega. ;)
  
Tore, rõõmus, õpetlik, krutskeid täis õpetaja avas reedel õpilaste kirjutatud kirjad.
Mida te kirjutasite?
Ühe kirja algusread...
" Sain paar päeva tagasi Sinult kirja. Lugesin Stuudiumist, et otsid kirjasõpra. Suur tänu kirja eest, mis mulle saatsid! Ega Sa pole unustanud, et nädala pärast lõppeb kool?..."



MEENUTUSI:

  • Õppisin nelja aasta jooksul nii mõndagi, alates liitmisest kuni murdudeni välja, aga kõige rohkem meeldisid mulle ekskursioonid ja väljasõidud koos klassiga ning klassiõhtud.
  • Neli aastat on läinud päris kiiresti.
  • Läinud on hästi, kõik on ülitore olnud. Kõige lõbusamad hetked on olnud siis, kui Venno või Carl-Eric või ükskõik kes midagi nii totrat ütleb, et kogu klass naerab. Aga kõige-kõige-kõige parem on see, et sain tunnistusele kõik hinded viied.
  • Eriti palju ma ei mäleta 1.-3. klassist, aga mul on meeles, et sinuga koos oli väga-väga tore. Arvan, et sinul oli meiega ka!
  • Mulle ei meeldinud sarapikujooks ja spordipäev, aga ma sain hakkama!
  • Mulle on kõige rohkem meelde jäänud tantsupidu. Nädal aega tüütut tantsimist ja harjutamist, aga pärast, siis kui me juba esinesime, oli väga tore. Kahju küll, et üks etendus ära jäi! See oli täpselt see etendus, kuhu mu pere pidi tulema.
  • Mul endal on koolis läinud hästi. Siiski oleks võinud Sulle head meelt valmistada ja paremini õppida. Neljas klass läks küll allamäge, aga lõpuks võtsin end kokku.
  • Mulle on meelde jäänud palju inglisekeelseid sõnu, mida ma varem ei teadnud ja terve korrutustabel 1-12.
  • Meelde on jäänud peaaegu kõik:liitmine, lahutamine, korrutamine, agamine, murrud, silbitamine, geomeetrilised kujundid, poolitamine, koondlaused.
  • Minul on möödunud kooliaastad läinud vahel paremini, vahel halvemini. Need aastad olid väga õpetlikud, toredad ja huvitavad. Ma oleksin võinud paremini õppida, aga järelemõeldes tegin ma seda kõike ainult endale.
  • Mulle meeldis Naissaarel käia, seal oli lahe.
  • Ma mõtlesin esimeses klassis, et siit ma endale sõpru ei leia, kuid leidsin endale parimad sõbrad ja see on parim klass, millest parimat ei ole!
  • Mulle on meelde jäänud see, et ära jäta asju homse varna.
  • Mul on koolis läinud hästi, sest tasemetööd sain viied. Mulle on meelde jäänud see, kui käisime Lottemaal ja Vembu-Tembumaal.
  • Mul läheb koolis super-hästi, kuid ainuke halb asi on tööõpetuse 4.
  • Mulle on meelde jäänud see, et kui me kehalises mängisime saalihokit ja ma lõin kahe sekundiga värava. Niipea kui Ronan lahti mängis, palus ta, et ma talle ette mängiks. Ma ei kuulanud Ronani juttu ja lõin kohe värava. Oli see vast lahe! Kõik karjusid.
  • Veel meeldis mulle kommiklubi!
ETTEPANEKUID:

  • Saue Gümnaasiumis võiks olla teisiti see, et kui saad endale esimeses klassis õpetaja, siis õpetab ta sind nii kaua kuni sa enam koolis ei käi.
  • Ma ei tea miks, aga vana direktor võiks tagasi tulla.
  • Minu arvates võiks kõik jääda samasuguseks.
  • Teisiti võiks olla see, et ma ei ropendaks ega segaks tundi, ei häälitseks.
  • Teisiti võiks olla see, et sa saaksi ühe klassi veel meiega olla.
  • Tee ikka kommiklubi edasi!
  • Me oleksime võinud kevadel veel midagi klassiga teha. Ma olin 4. a klassi peale kade.
  • Sa võiksid meid 5. klassis ka õpetada.

SUVEPLAANE:

  • Kavatsen olla palju skatepargis ning võibolla ostan endale trikitõuksi. Suvel on meil suguvõsa kokkutulek. Ootan väga jaanipäeva, et saaks mata töövihiku lõkkesse visata.
  • Mul on suvel umbes viis laagrit: merelaager, kergejõustikulaager, Sache-laager, isadelaager, seikluslaager. Kindlasti plaanin sõpradega õue minna ja loodan, et Stiina teeb pidžaamapeo.
  • Plaanin suvel olla palju õues ja Sofiaga. Veel plaanin minna laagritesse, mängida veesõda ja veeta lõbusalt aega.
  • Kavatsen minna paljudesse laagritesse, Londonisse, palju õues käia, Robloxi mängida ja õppida paremini pildistama.
  • Kavatsen minna Riiga Rammsteini kontserdile, Soome rallile.
  • Suvel plaanin minna kalale, matkama, laagrisse, puust meisterdada, proovida aerosoolvärve, mängida õues.
  • Lähen maale vanaema ja vanaisa juurde, mängin sõpradega.
  • Lähen vanaema juurde ja olen seal nädala, siis Hiiumaale, sealt Saaremaale. Kavatsen käia rannas, olla arvutis, vaadata telekat.
  • Lähen suvel välismaale reisile, kinno, maale, ujuma, kohvikutesse, mu ema kõikidele õdedele külla.
  • Peaksin oma maakodus Miaga peo. Läheksin randa, Tartusse, Pärnusse, Soome, Türki. 
  • Plaanin minna Saaremaale pulma, onu juubelile, vanaisa sünnipäevale, niisama olla, ujuda, päevitada....
  • Ma plaanin suvel minna randa, pidada ema ja venna sünnat, minna surfi- ja joonistuslaagrisse, jalka- ja robootikalaagrisse.
  • Lähen isaga Türki, pärast Rootsi ja Norrasse.
  • Loodan, et suvevaheaeg on vahva. Samal ajal loodan, et õpin suvevaheajal nii mõndagi, et mul on hea suvevaheaeg. Hea, et algab suvevaheaeg, et see vaheaeg on alanud ja et suvevaheaeg on väga tore. jne ;))))
  • Minu suveplaan on kolida Tartusse, olla õues sõprade ja vanaisaga.
  • Kavatsen minna Viljandi folgile, mängida võrk-, jalg- ja korvpalli, ujuda, püüda kala. Reisiksin New Yorki, Rootsi, Soome, Vihula mõisa, Pärnusse ja sügise poole Barcelonasse, et vaadata jalgpalli.

HÄID SOOVE:

  • Tervist ja rõõmu Sulle ja edu järgmise klassiga. Ära meid siis unusta!
  • Toredat suve!
  • Ilusat suve ja palju päikest!
  • Ilusat järgmist kooliaastat ja head suve!
  • Luban, et tulen sulle ja 1. klassile aeg-ajalt külla.
  • Soovin sulle edaspidiseks rõõmu, õnne, lõbu, lahedaid ekskursioone, toredat klassi ja head elu.
  • Head suve, edu esimese klassiga, häid töökaaslasi ja head palka!
  • Soovin Sulle head elu ja et jumal aitaks sind!
  • Soovin sulle kõike kaunist ja palju päikest!
  • Ma soovin, et tulevikus kohtuksime veel ja et järgmisel aastal oleksid sul väga targad, toredad ja lahedad õpilased.
  • Toredat suve ja toredat uut klassi!
  • Jõudu esimese klassiga hakkama saamisel!
  • Sa oled mulle olnud inspiratsiooniks ja nüüd tahan saada ma ka õpetajaks. Ma loodan, et sul tuleb hea suvi!
Read ühe kirja lõpetusest....
"Nüüd hakkavad mul ideed otsa saama nii et tuleb vast hüvasti jätta. Tšauki!"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 
Blogger Templates