Social Icons

reede, 6. mai 2016

Ilusat emadepäeva!

Ilmataat on olnud terve nädala meiega. Kevad on täies hoos, ilmad suvised.
Emadenädal möödus sagides. Põhilise aja võtsid ära kontserdiproovid. Esineda tahavad ju kõik ja seetõttu mahtus kavasse 33 esinemisnumbrit!!!
Suur kiitus 1. C klassi vapratele laulu- ja tantsulastele! Kõik sujus väga hästi! Kui õpetaja helistas kell 18.00 Robertile, et meelde tuletada, et tema paariline ootab aula ukse taga ja ta üksi tantsida ei saa... siis 15 minuti pärast oli täies vormis poiss olemas! Super tegutsemine!
Mõned pildid saali poolt vaadatuna. Pildistas õp Anu Vananurm.







Täna oli külas Eva ema Annika.  Kuulasime lugu Tiigrist.
 Mis juhtus Tiigriga, kui ta ühel hommikul vale jalaga voodist välja astus?
Mis tunne see on, kui arvad, et keegi ei hooli sinust ja sa ei meeldi kellelegi?
Tiiger-Tiiger jõudis mõttele: "Ma uurin alati välja, kas mu pahad mõtted on õiged või mitte. Aga ma juba tean, et arvatavasti pole nad kunagi õiged!"
Raamatukene oli kõigile kingituseks.
Aitäh, Annikale!



MILLISED ON 1. C KLASSI EMAD?
  • Minu ema on ilus nagu....

......punane tulp, roos, isa, lilleke, Lea Jaansoo, kuninganna, nagu üks laps tahta võiks, nagu ilus tulp suveõhtul, nagu lilled põllu peal, nagu papagoi, nagu mina.
  • Minu emale meeldib.....
.....töötada, korras tuba, lilli saada, et laps käitub hästi, lilli korjata, puhata, meist hoolida, kingitusi saada, mind kaisutada, küpsetada, minuga olla, restoranis käia, telefonis olla, hästi riietuda, kohvi juua ja telkut vaadata.
  • Talle ei meeldi.....
......kui ma tuba ei korista, riielda, minuga õppida, korralagedus, kui ma olen paha, mulle asju osta, kui me issiga lolle nalju teeme, koristada, karjuda ja kõike ise otsustada, jokutada.
  • Lemmiktegevus, mida koos teeme on...
......lauamängu mängimine, piparkookide küpsetamine, jalgrattaga võidusõit, kinos käimine, šoppamine, lillede korjamine, reisimine, multika vaatamine, õmblemine, sõnumite saatmine, restoranis käimine, kaisuloomade meisterdamine.
  • Ma armastan oma ema, sest.....
.... ta on tore, tark, lahke ja lõbus, ta teeb vahel seda sööki, mida ma tahan, ta on hoolitsev, ta on minu ema, ta on väga armas, ta on minu ema ja mitte keegi muu, siis kui teda poleks, poleks ka mind, ta hoolitseb meie pere eest.
  • Ma sooviks, et ....
....mu ema oleks hea, ma oleksin sama hea ema, ta oleks vapper, ma saaksin temaga kogu aeg koos olla, ta ostaks mulle rohkem legosid, ema oleks rõõmus, ma saaksin teda aidata, ema ja isa saaksid koos olla.
Kaunist nädalavahetust ja toredaid ühiseid ettevõtmisi!
HEAD EMADEPÄEVA!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

 
Blogger Templates